HejdĂ„ februari 👋

Och sĂ„ var februari slut ocksĂ„. Att tiden gĂ„r fort behöver jag vĂ€ll knappast yttra. Det Ă€r ljusnar tidigare pĂ„ morgonen och Ă€r ljusare lĂ€ngre pĂ„ kvĂ€llarna och det gör sĂ„ mycket tycker jag. Det kĂ€nns inte lika jobbigt att gĂ„ upp nĂ€r det inte Ă€r alldeles kolsvart ute. Sen vet jag ju vad som vĂ€ntar runt hörnet, vĂ„ren, och bara det Ă€r hĂ€rligt i sig! 

Helgen spenderades med dans pĂ„ fredagen, Ullared pĂ„ lördagen och kalas för mamma pĂ„ söndagen som avslutades med dans i vanlig ordning. En stor trĂ„dkorg att ha plĂ€dar i, en vĂ„rjacka och lite annat smĂ„tt och gott fick jag med mig hem frĂ„n GekĂ„s. Det blev en spontantripp vilket gjorde att jag inte hade planerat nĂ„gra köp, det Ă€r dĂ„ man gör de bĂ€sta fynden. Spontant Ă€r inte alltid dumt 🙂

Visdomstanden Ă€r bĂ€ttre, tack och lov, men den ömmar lite fortfarande. Blir det vĂ€rre igen fĂ„r jag uppsöka tandlĂ€kare för renspolning. Nu ska jag strax lĂ€gga ner verksamheten för ikvĂ€ll, ögonlocken ropar efter sömn! 

Ännu en anledning att gilla vĂ„ren - snittblommor. Jag har dock tjuvstartat och haft fĂ€rska blommor sen Ă„rsskiftet i stort sett. 

Ha en fortsatt fin vecka! 

Ditt Ord :)

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0