2016-05-15

Ännu en helg har passerat. Det fina vädret verkar ha tackat för sig för denna gång och i skrivande stund är det 9 grader och regn ute. Lågtrycket verkar hålla i sig hela nästa vecka. Fördelen med sämre väder är att man får saker inomhus gjort. Idag har exempelvis bakat, både bananmuffins och dumlegömma. Igår fick jag ett spontant infall att åka till GeKås. Sagt och gjort, tillsammans med två andra var vi nere i Ullared lagom till middagstid. Åt på Harrys, där det var en lång väntetid för oss hungriga individer, så vi var inte hemma i stan förrän vid 22-tiden.

I veckan har jag varit två vändor i Jönköping, både onsdag och torsdag. I onsdags var det utedans på Fröjden i Stadsparken. En lyckad kväll, men lite färre personer hade inte skadat. I torsdags var det årliga vårruset i Jönköping. Det var betydligt bättre väder än förra året då det var kallt som satan och väldigt blåsigt. I år var det alldeles lagom väder för att ta sig runt Rocksjön. Jag tog mig runt joggandes (mestadels) och slog dessutom förra årets tid, så jag är nöjd! 

Till veckan hoppas jag att jag får telefonen jag beställde förra fredagen! Min är över tre år nu så det är verkligen på tiden! 

Folkfest på vårruset 🏃
 
Solnedgången i måndags, magiskt!
 
Hoppas ni haft en fin helg. 
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0