Emosarnas dag idag ;)

Idag är det skärtorsdag . Det är väll då som Häxorna åker till blåkulla va ? Jag ringde och sa att jag stannade hemma i år , mitt hem är ju som blåkulla nu förtiden ;) haha :D Skoja bara ! Har faktiskt inte märkt någon skillnad . Det var väll för en sådär 5 - 10 år sedan man klädde ut sig till häxa och gick runt och löjlade sig med halvtaskig kvast mellan benen , prickar i fejjan , och sjal på huvudet . Det känns som att påsken har tappat sin charm lite , fast det gör den väll när man blir äldre kan jag tro .

Imorgon ska jag till Smålands mörka skogar :) Morfar fyller år på måndag så vi ska fira honom :) Direkt efter åker jag till T-mo och sover där hela helgen :) Så det lär nog inte bli så bra uppdatering här ^^ Men jag tror att de får läsarna jag har överlever :)

Uppdaterar troligvis på söndag igen ! Under tiden finns jag på mobilen , 0738 25 03 94 :) Det är bara att sms:a !

Kommer sakna min gosnos !


Ditt Ord :)
Postat av: Anonym

Småland har inte mörkare skogar än andra skogar! ;)

2009-04-09 @ 21:54:13
Postat av: Kristina

Och det var jag som kommenterade det ja! ;)

2009-04-09 @ 21:54:39
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

haha men man säger ju så ;) haha :D Jag började undra vem det var ;)

2009-04-09 @ 22:15:55
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0