Buskis :)

Sitter här och kollar på Hemlighuset , inte första gången jag ser den kan jag lova ;)

Solen har tittat fram även idag . Det har visserligen blåst rätt mycket idag men jag har faktiskt legat ute en stund ändå , nästan skönt när det blåser lite , så man inte ser ut som en dränkt padda när man har solat klart !
Morgondagens planer är att ligga ute i solen och sen på kvällen kommer det hit lite gäster så vi ska grilla och mysa ;)

Förkyldningen som jag fick under midsommarhelgen har fortfarande inte försvunnit , jobbigt tkr jag ! Det ska alltid hålla i sig så länge , vilket inte är så skoj !

Näh , nu ska jag fortsätta kolla på Krister & Stefan farsen :)


Så här roligt hade jag när jag var sjuk i Olofsbo :



Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0