Die Sommer ist hier ! :D

Sooolen har äntligen kommit fram och värmen är äntligen här ! Allt är underbart förutom att det låter som att det sitter en vägg i halsen som gör att andningen ibland är liiiite svår :/  Men annars klagar jag inte !

Igår gick jag upp vid elva , åt frukost och tog det lugnt framför tv : n . På eftermiddagen var jag ute och fixade lite , kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde :o Det är illa !
Idag gick jag upp lite efter elva och gick direkt ut i solen , har varit ute hela dagen , förutom att jag har varit inne och ätit . . Sommaren är här på riktigt !

Imorgon ska jag till sjukan med Bella , annars ska jag bara ligga i solen . Får ju passa på när den äntligen har kommit  ! :D

Tog lite bilder igår , resultatet ser du nedan :
















Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0