Jönköping :)

Kom hem från Jönköping för några timmar sedan . Mor och far bestämde före middagen att de skulle åka dit när vi har ätit och jag passade på att följa med för att slå ihjäl lite tid .
Vi var på de flesta gubbdagis man kan hitta i de trakterna , kändes det som isf ! Sen åkte vi till a6 , gick lite i affärer och tog en fika mitt inne i smeten , mys !
Tro det eller ej , men jag kom hem utan något . Det är nog första gången det händer i världshistorien ;D

Nu har jag precis städat lite , hann plocka undan lite saker på skrivbordet innan jag tröttnade ;) Det får jag sysselsätta mig med någon annan dag , 3vligt värre !

Är helt slut trots att jag inte har gjort något som är överdrivet ansträngade . Fast vi går ju in på sista veckan nu , sen är det SOMMARLOV . Jag kan fortfarande inte fatta att jag snart har gått första året på gymnasiet . Bara två år kvar tills jag tar studenten , nästan skrämmande faktiskt ;)



Hemma hos oss :)

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Jag tror nog du har kommit hem fler gånger utan något köpt lilla du ;)

2009-06-08 @ 15:35:51
URL: http://kguldmyr.blogspot.com.
Postat av: Sara

haha kanske det , men det var ett jävla tag sen isf ;)

2009-06-08 @ 19:17:28
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0