Kalas och Jobb ! :)

Har jobbat idag , 10.45 - 15.15 . Det är söndag vilket innebär dubbelt betalt . Jag klagar inte !
Direkt efter jobbet åkte vi till farmor och farfar för att fira farfars fördelsedag på onsdag . Där blev det bulle , kakor och tårta . Jag ääälskar farmors hembakta bullar , så mumsiga ! Resten klagar jag iofs inte på heller men just bullarna , herregud vad goda de är ! :)
Annars har jag inte gjort så mycket idag , är fruktansvärt trött . Imorgon ska jag sova lääänge . Sen på kvällen blir det sjölundsudde och grilla på kvällen :) Kan nog bli mysigt !



En ny undersökning visar att det krävs
en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm
 för att helt kunna tillfredställa en kvinna .
Däremot spelar det ingen som helst roll om det är mastercard eller visa ! ;)

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Diggar det sista du skrev! ;)

2009-06-14 @ 23:23:04
URL: http://kguldmyr.blogspot.com
Postat av: Sara

hehe men erkänn , det stämmer ? ;)

2009-06-15 @ 15:44:01
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0