Tidningskändis så här i slutet av veckan

Jag har gått och blivit tidningskändis :) Nu är det inte långt kvar tills jag är tv - kändis ;)

Veckorna går otroligt fort , om man ser framåt så inser man rätt fort att det kommer gå i rasande fart och snart är det sommarlov :) Åh vad jag längtar !

Denna veckan har varit helt okej . Slutade 12.00 i tisdags och slutade 11.00 även idag , gött ! Var hemma vid ett today . Kontaktade min APU - plats direkt när jag kom hem vilket resulterade en plats i årskurs 1 på Dalstorpsskolan :) Inte vad jag hade tänkt från början men det blir nog bättre trots allt :) Efter det åt jag korv och makaroner - lyxigt värre ! Jag har även dammsugat mitt rum , pluggat och försökt ändra min header här på bloggen (det slutade med att jag har kvar den gamla) ;) Imorgon är det tjejkväll hos Frida :) 

Tack vare Jasmine går jag runt och tänker på hur man tecknar astma och apa - Tack Jasmine ;)
Tack vare Renate har jag överlevt denna dag med den teckenspråkande Yasse  - Tack Renate ;)
Jag kan tänka mig att Jasmine sitter hemma med teckenboken , som hon fick låna hem idag , i högsta hugg . Hon har säkert med sig den på gymmet också , och i duschen , och vid matbordet , och i sängen , och på toaletten . Sedan avslutar hon kvällen med att läsa i teckenboken ! Renate sitter säkert där hemma och äter nystekta rävspjällsben :) Hon sa till mig i skolan innan att hon äääälskar rävbenspäll . Just i detta moment använder hon säkert ord som "toshiba" , "kirrar" eller "cashflow!" . Men mina kära läsare de är helt normalt i deras ålder . De har kommit in i den tidiga adolescensen !

Nu ska bjuda på de bilder som jag inte la in i förra inläget av vissa anledningar ;) * host , host *







Ditt Ord :)
Postat av: RENAAAAAAAAATEE

woow toshiba på det inlägget (Y) haha!

2010-01-28 @ 20:20:44
Postat av: Anonym

inläget kanske det stavas!

men sa jag hej, annars hej

hej!

2010-01-28 @ 20:22:00
Postat av: Sara

RENAAAAAAAATEE : haha jag visste att något sånt skulle komma ;) Erkänn att jag fick till det bra med rävbenspjäll ? haha



Anonym men jag misstänker att deet är Renate : Nej det stavas så som du skrev i första kommentaren ;)

Nej det glömde du nog , men hej , hej .

2010-01-28 @ 21:20:16
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej nu glömde jag säga hej . hej

2010-01-28 @ 21:20:33
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: sebbe

Ja jag säger då det ;) hahah :P kanss boll :O :S :P haha



Oja sötnos då ;) älskar dej<3

2010-03-03 @ 13:58:02
Postat av: Sara

haha ;) Du är så sööt :D



Älskar dig också <3

2010-03-03 @ 19:20:32
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0