De senaste dagarna

Det var några dagar sedan jag skrev här . Sedan sist har jag gjort lite smått och gott här hemma . Har bl.a. skickat iväg lite över 200 kort på framkallning som jag hoppas kommer nu i veckan :) I fredags var mamma och jag på Ge-kås . Vi skulle egentligen åka till Falkenberg för att lämna in Husbilen men vi åkte tidigare och lagom till pappa kom passera Ullared var vi färdiga ( okej , vi skulle kunna gått där inne en bra stund till men vi stod i kassan då i alla fall , haha ) . .  Igår jobbade jag mellan 10 - 16 och sedan var det den årliga " Bya - festen " som stod på schemat . Jag stod för tipspromenaden ( frågor och svar kommer upp inom kort ! ) Tror jag börjar bli förkyld för idag vaknade jag och var inte alls pigg :/ Därför tog jag två alvedon innan vi begav oss till mormor och morfar på kalas . Nu är det bättre men känner ändå att det sitter något i halsen . Vi får se hur det urartar sig ;)

Nu ska jag kolla igenom bilderna som tagit under de senaste dagarna :) De kommer upp senare ikväll eller under morgondagen !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0