Bröllop

Dålig uppdatering beror på att jag har jobbat veckan som gått , och kommer även jobba nästa vecka . Det är liksom inte så roligt att läsa att jag har suttit si och så många timmar i kassan eller att jag gräddade x antal hundra bullar igår , därför bespar jag er den informationen ;)

Tidigare idag laddade jag upp bilder från när jag var vid Dalstorpssjön och fotade . Del två kommer upp i eftermiddag , tidsinställt !

Ska alldeles strax börja göra mig i ordning . Vet inte hur jag ska ha håret än eller vilken klänning jag ska ha på mig , men det löser sig . . Kamerabatteriet är på laddning och minneskortet är tömt . Jag är laddad för det kommande bröllopet i eftermiddag :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0