En regnig torsdag men glad ändå

Det är grått och trist ute . Regnet har fallit i stort sett hela dagen men jag har humöret uppe ändå . Jag har nämligen fått reda på att jag kom in på Högskolan i Borås . Jag tackade ja direkt ( annars finns det risk att jag glömmer av det ! ) så till hösten börjar jag på Högskolan i Borås :D Idag är jag ledig från jobbet . Jag har lagat mat , idag var det potatismos och pannbiff som fick mätta min mage . Mycket gott . Jag har också tvättat och kollat på CSI och Law & Order , sådant som man får göra när det regnar ute . 

Om en stund kommer Lina hit . Vi ska umgås , bara hon och jag . Först skulle vi ut och gå en runda men vi ändrade oss då vädret inte är på vår sida . Ska försöka beställa tackkort från studenten ikväll också , det är på tiden att det blir gjort , hihi .



Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0