En tyst minut

Efter lunchen idag tände jag ljus och hade en tyst minut för de döda och dess anhöriga i Norge . Jag lät ljusen brinna en stund och tanken slog mig att ljusen är mer levande än vad de drabbades i vårat grannland är . Deras låga har precis slocknat på grund av att en psykman tycker att det är okej att skjutna ner nästan 100 oskyldiga barn och vuxna . 32 - åringen som genomförde detta säger att det var en kraftig signal till folket och att Arbeiderpartiet har svikit landet och folket och priset för detta fick de betala i fredags . Han påstår själv att han gjorde detta för att rädda Norge . Då undrar jag : På vilket sätt räddade han Norge ? (www.aftonbladet.se) .




Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Jadu, det kan man fråga sig? Det undrar jag också... ♥

2011-07-25 @ 16:57:47
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv ; Jaa sjukare människa får man leta efter ! <3

2011-08-07 @ 16:32:58
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0