Sara - Dagen

Idag är det Sara som har namnsdag . Inte för att vi firar namnsdagar i vår släkt men jag förväntar mig att jag får ett kort från mormor och morfar . Det är förövrigt de ( mest mormor ) som håller koll på våra namnsdagar . Sara har jag oftast koll på men Marie  - och Elsa dagarna har jag en förmåga att glömma bort :)

Igår var Anna här och höll mig sällskap . Vi lagade mat , spelade spel och kollade på tv . En spontan och mysig kväll :)
Idag måste jag få en hel del gjort . Jag hoppas att mina tackkort kommer på posten idag så att jag kan skicka iväg de så snart som möjligt . Sedan ska jag städa av lite här hemma , laga mat , farmor och farfar kommer hit på besök i eftermiddag , tvättmaskinen är inne på sin andra tvättning plus att jag ska packa . Imorgon åker nämligen min vän Lina och jag på en roadtrip . Ska bli spännande . Vi blir inte borta så länge , onsdag till fredag . Detta ska bli roligt :) Givetvis tar jag med mig kameran så förhoppningsvis har jag en hel del bilder att bjuda på till helgen !

Ha en fin tisdag !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0