Case 39

Sitter här och kollar på en skräckfilm , hade det varit mörkt ute hade jag inte kollat på den trots att jag har sett den innan . . . 

Gårdagen i Holsljunga var helt okej , bilder kommer troligtvis senare ! Mitt huvud dunkade alldeles för mycket vilket gjorde att det inte blev sen hemgång ! Idag har jag inte fått mycket gjort . När jag vaknade hade jag fortfarande huvudvärk vilket gjorde att det blev en väldigt lugn förmiddag vilket var behövligt och skönt :) Nu i eftermiddag har jag varit i Ulricehamn och provat min balfrisyr så nu vet på ett ungefär hur den kommer se ut , det kommer bli toppenbra ! :) Efter det åkte jag till syrran och spenderade en stund där innan jag åkte hem . Morgondagen bjuder på jobb mellan 10 - 16 . Efter det blir det ytterligare ett besök hos Emma :)

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen framför tv:n !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0