Hemma från Borås

Nu är jag hemma igen från Borås . Tyvärr fick vi inga jättebra nyheter . Bella lider av hjärtsvikt vilket är ganska vanlig förekommande för den rasen . Hon kommer leva mellan 6 - 12 månader till . Tanken på att hon kan vara död om ett år är helt otänkbart . Lilla Bella som alltid funnits där . Det var ju inte längesedan vi åkte till farmor och farfar för att kolla på henne som valp . Jag vägrar att tro på det den legitimerade vetrinären sa , hon kan väll ha fel ? På ultraljudet syntes det att det inte var bra inuti Bella men på utsidan syns det inget alls , hon är en väldigt glad och sprallig nioåring :) Det enda positiva vi fick veta idag är att det inte har blivit sämre , det har till och med blivit lite bättre men det är fortfarande långt ifrån bra . . Och även fast en sak har blivit bättre så är det andra saker i kroppen som orkar högst ett år till .

I hopp om att lätta upp detta inlägget lite slänger jag inte en fin bild från i söndags ;



Återkommer när jag är lite gladare .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0