How wonderful life is

Dagen har varit toppenbra . Anlände hos mormor och morfar vid strax efter halv tolv . Väl där bjöds det på lunch ( fläskfilé med bacon och champinjoner , potatisgratäng , sallad och melon ) , till efterrätt serverades det cheesecake med hallon och blåbär . Innan vi for hem fikade vi med bullar , kakor och saft . Hungriga var vi verkligen inte när vi åkte därifrån . Hon kan hon , min mormor ♥ På hemvägen åkte vi över Gislaved för att få en del saker uträttat . Vi stannade också till i Nittorp för att visa vår uppskattning från balen och studenten , hihi :) På hemvägen ( ja hela dagen ) var jag hur varm som helst vilket fick mina tankar att tänka på baaaada ! Sagt och gjort , jag ringer min vän Anna och frågar om hon är sugen på att bada vilket hon givetvis var ( vem är inte det i denna värmen ? ! ) . Ungefär en timme senare befann vi två , plus Johanna ,  oss vid lagmanshagasjön . Där stannade vi några timmar och jag kom hem för ungefär en timme sen . Spontant och härligt , precis som det ska vara ! Nu sitter jag här och kliar mig i ögonen . Funderar på om jag ska besöka sängen redan nu . Efter en fin dag är det inte konstigt att jag är trött . . .


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0