Sommar , sommar och sol !

Åh vilket underbart väder det har varit idag , ja det är fortfarande ! Sov lite längre än vad jag först hade tänkt men det är aldrig fel att sova . Det var ju tydligen välbehövligt . Efter frukosten gick jag ut och la mig i solen och tillbringade fyra timmar där . Nu har jag liiite ont , framförallt på armarna . Fast hellre det än att det är regnigt och mulet som det var förra veckan . Vid strax efter fyra hämtade fina Lina mig och vi styrde kosan mot Tranemo för att uträtta ett ärende . Innan vi åkte hem köpte vi oss varsin glass . Det var mumsigt i den här värmen vill jag lova :) 

Sitter och kollar på Smala Sussie nu .
- Fan Pölsa , det sitter två knarkare i din soffa !
- Va ? ! Två bara ? !

De har sån härlig dialekt . Värmländska låter underbart ! Jag gillar den filmen , den är härlig .

Igår hade jag lite filmmaraton här hemma . Kollade på gamla filmer som Hip Hip Hora , Fucking Åmål , Hata Göteborg , Fjorton Suger och Älska Mig . Jag laddade även upp lite bilder från midsommar på facebook så nu vet ni var de finns :)

Ska plocka undan lite på mitt rum nu sen får vi se vad som blir av den här kvällen !

Ditt Ord :)
Postat av: Lovisa

SMALA SUSSIE ÄR BÄÄÄÄÄST! :D fast citatet lyder:

"Fan Pölsa, det sitter fyra knarkare och knarkar i din soffa!"

"Fyra bara?! Det ska ju vara fullsatt!"

Take it from a nerd ;)

2011-06-27 @ 19:52:00
URL: http://lovisafia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0