Toppenhelg

Helgen har varit toppen :) I fredags jobbade jag mellan 9 - 18 , efter det åkte jag upp till farmor och farfar för att hjälpa de med en sak . I lördags jobbade jag mellan 10 - 16 . På kvällen var syrran , kusinen och jag bjudna till farmor och farfar för att grilla :) Igår var jag i Jkpg , fick med mig en del saker hem . Köpte bl.a. en väska till balen , kalender och underklänning till studenklänningen :) Nöjd med mina köp och stolt över att jag inte köpte något som jag inte behövde ;) Kvällen tillbringade jag på Sigges Loge - en lyckad kväll ! Var hemma vid halv fyra vilket gjorde att jag sov bort halva dagen idag . . 

Nu ska jag packa ihop min saker för att bege mig till syrran för att tillbringa natten där :) Imorgon klockan 10.00 befinner jag mig på en frisörsalong i Ulricehamn för att få balfrisyr och makeupen fixad ! Tänk att det redan är BAAAAL imorgon - helt sjukt ! :D Och på torsdag är det STUDENT ! Insane



Ditt Ord :)
Postat av: Lovisa

Stundent? Låter spännande, har aldrig hört talas om det förut... men det låter illa likt student. :)

2011-06-06 @ 19:15:49
URL: http://lovisafia.blogspot.com/
Postat av: Emma Rosell

Stundent? Vad är det? ;)

2011-06-07 @ 11:12:08
URL: http://emmarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0