Fredagen den trettonde . . .

Vi står fortfarande utan internet här hemma , över fyra veckor utan internet och fast telefon . Det är tur att vi har våra mobiler , som i nuläget , fungerar som små minidatorer . Är just nu inne via mobilens internet på datorn . Det är dock inte jättesnabbt . Därför kommer det en längre uppdatering när allt är som vanligt igen . Det skulle vara fixat i måndags men är som sagt fortfarande stendött . Nu håller jag tummarna för att det kommer tillbaka någon gång i nästa vecka .

Tentorna är gjorda vilket betyder att första terminen är avklarad . Nu hoppas jag bara att jag klarar de , trots att det är fredagen den trettonde , det skulle göra mig jätteglad ! Nu ser jag fram emot en lugn helg som avslutas med jobb på söndag .

En bättre och roligare uppdatering ( med bilder ) kommer , som sagt , när allt är som vanligt igen :) Räkna med en del inlägg då , har mycket som jag vill berätta och få ner här på bloggen . Tills vi hörs igen får ni har de så bra . Jag vet ju inte när det blir ;)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0