Midsommaren är på ingång

Min första vecka är avklarad och jag tänker nu fira midsommar innan jag tar mig an ytterligare en vecka innan två veckors ledighet väntar . Det har varit full rulle på jobbet idag . Mycket folk som handlat till midsommar . I år ska jag fira midsommar i Göteborg med ett gäng tjejer . Några har åkt upp ikväll och jag och Lina ska anlända imorgon vid lunch . Om jag känner mig själv rätt så lär det väll bli lite senare än så ;) Jag sitter nämligen här och kanske skriver mitt livs viktigaste inlägg istället för att packa . Jag har inte börjat än , kanske för att det är så fruktansvärt tråkigt eller kanske för att jag helt enkelt har bättre saker för mig . Nu kanske du tänker att jag borde sluta skriva massa pladder och ta tag i packandet i stället . Du har rätt ;)

Jo , en sak till - jag ska köra till och i Göteborg imorgon . Tillåt mig att skratta , HAHA . Nä , men jag hoppas att det går vägen . Haha , nu var jag faktiskt lite vitsig också . Nu när jag är så roligt är det bäst att sätta punkt här ( punkten kommer snart ) , för mycket roligare än så här kan det knappast bli ;)

( Observera att punken aldrig kom , busigt , hihi )
 

Ditt Ord :)
Postat av: Jennifer

Det kommer gå bra :)
Och ha en bra midsommar :)

Svar: Ja , det gjorde det faktiskt också , trots att vi körde fel ;) Tack , detsamma Jennifer :)
S . Rosell .

2012-06-21 @ 20:31:20
URL: http://jenniferberg.blogg.se
Postat av: Emma Rosell

Var rädd om bilen, kära syster. :) Ha en fin midsommar! Puss <3

Svar: Jag är alltid rädd , vet du väll :) Tack ! Hoppas din midsommar var fin också :) Puss <3
S . Rosell .

2012-06-22 @ 10:16:45
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0