Fredag hela veckan

God fortsättning på er mina tappra läsare :) Hoppas att julen och firandet av det nya året har varit till belåtenhet ! För min del har den varit alldeles toppen , trots att vi inte hade (har) någon snö så har den ändå varit mysig :) Vi har nu lämnat december bakom oss och har påbörjat ett nytt år , 2014 . Januari känns alltid som en nystart på många sätt och vis . Man tänker ut nyårslöften som man vanligtvis inte håller och det är något som jag har gjort även i år . Vad det är för löfte kommer jag endast avslöja när/om jag klarar det ! Jag anser att ett nyårslöfte ska vara till för ens egen utveckling och inte uppnås via negativ press från andra , det är anledningen till att jag inte skriver om det i nuläget .

Trots att man som student inte är ledig över jul och nyår har jag ändå lagt studierna åt sidan för några dagar . Det känns lite som fredag hela veckan , och jag klagar inte . Det är rätt skönt att inte hålla i ordning på vilken dag och datum det är :) Så lite som jag har pluggat denna jul/nyår har jag nog aldrig pluggat förut ! Det har varit väldigt välbehövligt med en paus från pluggandet för min del . Det är en tuff höst jag lägger bakom mig och jag är såååå glad att höstterminen snart är över ! Det är ca två veckor kvar innan jag avslutar termin fem och påbörjar termin sex . Helt galet att om ett år vid den här tiden är jag snart nyutexaminerad förskollärare :)

Sitter hemma hos M för tillfället . Han är på jobbet så jag har passat på att plugga lite (med betoning på lite) . Tänkte strax ta en promenad här samt handla . Sen får vi se om jag finner någon motivation till att ta en svängom med dammsugaren , det är ju faktiskt fredag idag :) Det är alltid skönt att påbörja helgen med vetskap om att städningen är gjord .

Ha en mysig helg !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0