En månad kvar till julafton

Att julkänslorna infann sig tidigt hos mig i år är det väll kanske ingen som har missat. Det är först nu som det verkar okej att överhuvudtaget nämna julen i de flesta människors närvaro. Jag ville påbörja adventspyntet redan i helgen, men där satte Mattias stopp. Han tycker att det är absolut förbjudet innan söndag (första advent), men eftersom han jobbar kväll denna vecka så kanske jag kan tjuvstarta lite på torsdag ☺️ För att stilla mitt jul-begär lite skrev jag julkorten innan. Han var lite orolig att de skulle skickas nu i veckan också, stackarn trodde nog att jag skulle göra bort honom. Det brukar alltid bli stressigt tids nog ändå, därför är det bra att vara ute i god tid.

I lördags gjorde vi (återigen) ett besök på PåPall. Där fanns det mycket fint och fick med mig en del hem, allt från tomtar till hyacinter. Kan verkligen rekommendera det stället. Under tiden vi var i Borås låg pepparkaksdegen på kylning så när vi kom hem drog vi igång ett pepparkaksbak, spädde på julkänslorna ännu mer kan jag säga! 🎅 

Ha en fin vecka! 

De genomskinliga vaserna/skålarna och hyacinterna är några av de saker som införskaffades på PåPall. Och pepparkakorna blev jättegoda! 😊




Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0