Vintertid

Godmorgon söndag! 

Jag har varit vaken en stund och sitter å funderar på vad klockan egentligen är. Enligt min mobil är klockan 8.43 men våra väggklockor här hemma är också det, vilket gör mig en aning förvirrad. Det skulle kunna vara så att Mattias ställlde tillbaka klockan en timme innan han gick och la sig igår, men det skull förvåna mig i så fall ;) Men men, upp är jag i vilket fall som helst! 

Förhoppningsvis blir det ett besök till Borås i hopp om att hitta något till balkongen. Det blev väldigt tomt där när vi tog bort möblerna och sommarblommorna. Vi gjorde ett försök i Jönköping förra helgen men äppellådorna (som vi tänkt ha ute på balkongen) var slut i den enda butik som skulle haft det. 

Jag har fått julkänslor så det svämmar över. Enda sedan vi har på Gekås i mitten av september har jag velat sätta fram ljusstakarna, skriva julkort och börja pyssla med julklappar, men människorna runt omkring mig har himlat med ögonen som om jag vore knasig på riktigt när jag nämnt det. Men nu är Oktober snart slut och i november borde det väll vara okej att smygstarta julen liiiite i alla fall? 🎅 


Härliga höstfärger! 🍁🍂☀️

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0