Helgmys

Det bästa med hösten är alla ljus som tänds och höjer mysfaktor ganska rejält. Nog för att det är trevligt när det är ljust länge ute om kvällarna, men jag kan inte förneka att hösten är ganska mysig också. Klä sig i tjocka gosiga tröjor och vira in sig i filt om kvällen är inte fy skam. 

Dagen har bestått av fix här hemma. Planterat om nästan alla blommor inne plus gjort det höstfint i balkonglådan. Sommarblommorna såg rätt sorgsna ut så nu blev det blev ljung och något grönt gräs, hösten är här på riktigt med andra ord :) Jag har även hunnit göra om en pall med hjälp av kontaktplast. Före och efterbild ser ni nedan: 
Från solblekt till marmor. 

Inte någon jättebra bild, men helheten syns i alla fall.


Imorgon väntar mitt livs första loppisbesök. Jag har höga förväntningar! Återkommer förhoppningsvis med fynd :) 


Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Vart är det loppis någonstans? =)

Svar: Mellan Alingsås och Borås :)
S . Rosell .

2015-09-13 @ 12:43:04
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0