Vitsippehav

Helgen har varit fin och innehållit gravidfotografering, 2-års kalas, biltvättning (alla fåglarna lyckades pricka in just peugeoten när de skulle uträtta sina behov), bildredigering och grill med goda vänner. En salig blandning med andra ord, precis som det ska vara. Nu väntar en ny vecka runt hörnet igen, den sista i april månad för att vara exakt. På söndag är vi redan inne i maj! 

Veckan som kommer är ännu ganska oplanerad. Inleder den med ett 12-timmars pass på jobbet. Förhoppningsvis blir det bugg på onsdag, men sen får vi se vad veckan har att erbjuda. Just för tillfället ser jag framemot en lugn helg på hemmalan, men det kan ändras fort. Det har varit mycket de senaste helgerna, och även fast det mesta har varit roligt så skulle jag ljuga om jag inte säger att det tar på krafterna. Fast när jag väl sitter där med en oplanerad helg framför mig blir jag nästan lite rastlös, det är lustigt det där. Kanske kan jag kombinera dessa två, ta dagen som den kommer och göra det jag känner för...? Så får det bli!
 
Samtidigt som gravidfotograferingen i fredags knäppte jag några snabba bilder på vitsippehavet. Det är verkligen helt magiskt vacker ute nu!

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0