Lördagsmys

Kvällen är kommen och jag har precis bänkat mig i soffan för att se mello. Två lokalkändisar är med ikväll, så ska jag vara ärlig vill jag egentligen bara se de två bidragen sen slår jag gärna på den nya Beck-filmen som har världspremiär ikväll. 

Helgen inleddes med bowling och käk med kollegorna. Två har slutat och skulle därför tackas av. Det var en mysig kväll, trots att jag inte vann bowlingen. Idag har syrran och jag varit en sväng i Dalstorp. Lacka kabeltrumman var dagens mission och det gick rätt fort vilket gjorde att vi hann med en snabb sväng till farmor och farfar innan lunch. På vägen hem stannade vi till i Gällstad. Var hemma igen lagom till eftermiddagskaffet och sen dess har jag slagit in paket till morgondagens kalas, tvättat och röjt undan här hemma och bara myst. 

 


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0