Helgen som varit

Helgen har passerat och vi lyckades fylla den ganska bra denna gång också. Helgen började med bebisgos i fredags. En kompis fick barn för tre veckor sen så det var ingen stor grabb, men oj så söt!

I lördags skulle jag egentligen putsat fönstrena, men regnet stod som spön i backen så jag fick skjuta upp de planerna. Istället blev vi spontant bjudna till ett par vänner på middag. Roligare än att tvätta fönster var det ju helt klart, men fönstrena är dessvärre lika skitiga 😉

Idag har vi faktiskt varit och kollat på ett hus ca 1,5 mil från Ulricehamn. Det var väldigt fint i ordning. Sen är det svårt att veta vad man ska tänka på vid ett husköp så vi få väll se hur det slutar. Vi har ju ingen brådska men det är roligt och titta runt lite. Eftermiddagen har spenderats i Dalstorp på kalas för den yngsta kusinen som blev hela tretton år tidigare i veckan.

Resterande tid i helgen har gått till att titta på tv-serien Dexter. Blev tipsad om den i midsomras och nu är jag helt fast! Väldigt spännande faktiskt, och än har jag många avsnitt kvar som tur är.

Nu laddar jag för en sista vecka innan semestern! ✌️


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0