Filmtips: Djungelboken

Igår kväll tyckte varken Mattias eller jag att det fanns något av intresse på tv:n så vi bestämde oss för att se en film. Valet föll slutligen på Djungelboken som släpptes tidigare i år. Filmen är baserad på den tecknade varianten, men denna är mer speglad av verkligenheten skulle jag nog säga.Kaa, Baghera, Baloo och givetvis Mowgli finns med bland filmens karaktärer. Björnen Baloo tyckte jag var en av karaktärerna som till en början inte var så genomsnäll som jag har fått bilden av honom från den tecknade filmen, utan mer jävlig och full i fan. Sammansfattningsvis var filmen överraskande bra och innehöll både spänning (vid ett tillfälle blev jag riktigt rädd, skrek av skräck och hoppade upp med fötterna i soffan) och en del skratt. En mysig sevärd film helt klart, som jag verkligen kan rekommendera!
 

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Haha jag kan se framför mig hur du flyger upp i soffan.😂 Tack för tipset, något att skriva upp på kom-ihåg-listan över sevärda filmer.👍

Svar: Haha :) Absolut, det var betydligt bättre än vad jag trodde (y)
S . Rosell .

2016-10-02 @ 15:52:22
URL: http://emmarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0