Och så var det söndag igen...

Rackarns vad veckorna, och framför allt helgerna, springer iväg. Helgen har varit väldigt lugn. Städat, plockat och grejat här hemma och trots att Mattias klättrar på väggarna tycker jag det är ganska skönt med en sån här helg emellanåt. Jag har bland annat påbörjat en julklapp, vet att det är lite väl tidigt, men kan inte låta bli att längta efter julen så här års. Nog för att hösten är vacker, men längtan till jul finns där ändå. Samma visa varje år.

Hösten och kylan kom över en natt känns det som. Mysigt med höst förvisso, men det känns som att kroppen inte riktigt har hunnit ställa sig om till svalare temperaturer. Jag som inte ens har plockat fram vinterjackan känner kanske att det är dags för det snart. Vi är ju faktiskt snart inne i mitten av oktober!

Veckan som kommer bjuder förhoppningsvis på en del guldkorn. Bara att den inte innehåller två långa jobbdagar som förra veckan är guld värt bara det!

Hoppas ni haft en fin helg och får en fin kommande vecka.

Ditt Ord :)
Postat av: Sofie

Du är inte ensam om att längta till julen. Bästa högtiden på året enligt mig. Så mysigt ju 😄

Svar: Känns skönt och höra! Det är verkligen mysigt att leta julklappar, julpynta, laga julmat etc. :)
S . Rosell .

2016-10-09 @ 20:24:18
URL: http://sofiethufvesson.vimedbarn.se
Postat av: Rebecca

Gud ja, tiden bara springer förbi. Helt sjukt att det snart är jul. Var det inte nyss påsk? ;P trevlig helg!

Svar: Verkligen! Tyckte det nyss var jul ;) Trevlig helg önskar jag dig också! :)
S . Rosell .

2016-10-15 @ 00:41:24
URL: http://sskbecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0