Ambulanser är bra att ha till hands ibland :)

Även denna dag har varit väldigt händelserik . Först och främst fick vi äntligen redovisa idag , inte för att jag älskar att stå där framme och prata om något helt ointressant men det är skönt att det är gjort :)
På idrotten var det friskis och svettis som stod på schemat . Det slutade inte riktigt som jag hade tänkt . . . Fick ett astma anfall och upptäcker då , till min förskräckelse , att jag glömt medicinen hemma i den andra väskan ! Så där stod jag med andningssvårigheter upp till hakan och försökte andas lugnt , utan resultat ! Ambulansen tillkallades och utav de (som för övrigt var väldigt 3vliga) fick jag syrgasmask coh medicin . Följde sedan med till Vårdcentralen för att piggna till lite . Tack Maria , för att du följde med ! <3
När jag kom hem käka jag lite , sedan stensomna jag i sängen i två timmar . Nu är jag rätt seg , bara lite huvudvärk som ska bort , sen mår jag prima igen :)

Jag vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan er
jag skulle antagligen dö , iallafall ramla ner .
Ni är de bland det bästa jag har
jag kommer hålla hårt i er , för er vill jag har kvar !
Ni anar inte hur tacksam jag är för att jag har er allihopa
försöker ni gå så kommer jag er tillbaka ropa .
Ni har en plats i mitt hjärta som jag inte vill ska ersättas med ett hål
så ge allt har , allt ni tål !
Häng i och stanna kvar för mig
så finns även jag här för dig ! <3

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

älskling <3

2009-04-16 @ 21:02:26
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är guldvärd älskling <3

2009-04-16 @ 21:37:57
URL: http://malindoshepetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kristina : gumman <3<3<3

2009-04-16 @ 21:50:19
Postat av: Sara

Malin : Du är värd allting i världen ! <3<3<3

2009-04-16 @ 21:51:17
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0