The good old days !

Dagen har varit givande , hektisk , jobbig , lärorik men framförallt rolig ! :)

Vaknade vid 5.45 av att mamma och pappa låg och pratade i sängen . . . När pappa insåg att jag var vaken ropade han på mig och jag gick snäll dit . Han frågade om jag ville ligga de två , like the good old days ! :) Där låg jag jättegott till sju ungefär :)
Vi halv nio var jag iordning fixad för att cykla till jobbet . Där gjorde jag ett misstag som jag inte tänker skriva här , liiiite för pinsamt ;) haha !
Efter jobbet åkte jag direkt till min kusin för att leta efter hennes bortsprungna katt , utan resultat tyvärr :/
Vid sex cyklade jag hem och då stodmaten på bordet , snacka om bra tajmning ! ;) 
Kvällen har gått fort , nu ska jag bädda sängen med nya lakan och annat mojjs , är faktiskt förvånad över att jag fortfarande är vaken med tanke på att jag gick upp så tidigt imorses !

God natt gott folk ! :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0