En lista , i brist på annat ! ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Syrran
3. Hur lång är du? Som en svärg ungefär , d.v.s. runt 1.60 !
4. Vilken var den senaste film du sett? Kollade lite på "What Women Wants" innan jag somnade idag .
5. Vem ringde du senast? Tobben
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Är snart i Hulared :p " - Till syrran .
7. Vad är dagens planer? Dagen är snart slut , så inga .
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms för det mesta .
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta .
10. När såg du senast din mamma? Innan , när vi satt vid tv : n .
11. Vilken ögonfärg har du? Blå tror jag !
12. När vaknade du idag? 5.25, då klockan ringde .
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej , det är inget jag springer runt och letar efter serru ;)
14. Vilken är din favoritplats? Det beror på jag mår , vem jag är med och vilken årstid det är .
15. Vilken plats föredrar du minst? Krigsdrabbade plaster .
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en lya någnstans ute i vida världen ! ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Att jag inte skulle få sova tillräckligt . Vilket betyder att jag ville att resan skulle varar lång i bilen till expempel !
18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa tror jag .
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nu är det min tur att ställa fråga , vad är vinylskivor för något ? :o
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara .
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med en stor t - shrit .
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem .
23. Hur många landskap har du bott i? Just one . 
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej , faktiskt inte :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor för det mesta . .
26. Är du social? Ja , för det mesta !
27. Vilken är din favoritglass? Gillar att variera mig . ( Det där lär väääldigt vuxet ) ;)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa , shoppa , lägga undan till körkort och bil , FLYTTA HEMIFRÅN ! Ja , det finns massor !
29. Tycker du om kinamat? Ja , det duger .
30. Tycker du om kaffe? Oja !
31. Vad dricker du till frukost? Obo'y eller juice .
32. Sover du på någon särskild sida? Nej , även är är det skönt med variation ;)
33. Kan du spela poker? Nein .
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det ? :)
35. Är du en beroendemänniska? Ja inom vissa områden .
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp .
37. Vill du ha barn? Självklart !
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Yes , twice !
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet på sommaren !
41. Vad spenderar du helst pengar på? Samma som jag skulle spendera pengar på om hag vann en miljon .
42. Äger du dyra smycken? Några stycken :)
43. Har du någon gång testat narkotika? Nesch !
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kyckling och potatisgratäng .
45. Vem är den roligaste människan du känner? Kan inte säga en , det finns många ! :)
46. Välj ett ärr på din kropp? På smalbenet , brände mig på ett avgasningsrör när jag åkte moppe för några år sedan . 47. Vad har du för ringsignal? Volbeat - Maybelenne I Hofteholder .
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja några stycken :)
49. Flirtar du mycket? Ibland , ibland inte ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På mitt rum tror jag .
51. Kan du byta olja på bilen? Njae , inte helt :p
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej , men det kommer nog ska du se , haha ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag läser en nu , " Innan jag dör " .
54. Läser du dagstidningen? Väääldigt sällan .
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Näj .
56. Dansar du i bilen? Har väll hänt , men inget som jag gör varje dag !
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM .
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var nog färgernas namn .
59. När var du i kyrkan senast? När vi sjöng med kören skulle jag tro .
60. Vilka personer utmanar du? Låter detta svaret stå kvar : Alla som inte har något att göra !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0