Götet nästa ! :)

Idag har var en lugn dag , liksom de flesta andra . Tycker iofs att det är rätt gott att inte göra för mycket när det är så varmt ute . . Imorgon bär det av till Götet . Spenderar hela dagen där , ska gå upp vid halv åtta ungefär och är inte hemma förrän åtta på kvällen sen så det blir en riktigt lång dag , men jag ser fram emot den :)

Mor och far drar iväg med husvagnen på fredag , så vi andra är hemma själva i en vecka ungfär tror jag . Ska tyvärr jobba nästa vecka  , fast det är ju pengar :)

Elin har bokat biljetter till årets fars av Krister och Stefan idag med . Så den 2:a augusti ska Elin och jag ner till Falkenberg och se Virus på Bataljonen , ska blir roligt ! :) Jag längtar redan , trots att det är över en måndag kvar !

Bjuder på en fin bil på Bröderna Rosell i sitt esse :


Observera att pappa har mustach ! xD


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0