Underbara dag :D

Idag är jag på ett väldigt konstigt humör , jag skrattar åt det mesta ;) Sånna dagar gillar jag !
Dagen har inte varit så givande om man säger så . Den enda lektinen jag jobbade på var på datan .
På BKF - lektionerna ( från 8.05 - 11.15 ! ) sysselsatte Jasmine och jag mig med att mobba Renate ( Y ) , dock på skoj !

När jag kom hem kolla jag på gårdagens Beck film :) Sedan bar det av på sånglektion :)

Den sista filmen i Beck - serien heter I Guds Namn .

På vägen hem blev det tal om övningskörning , vem som hade börjat och inte . Då slog det mig att jag ville ut och övningsköra ikväll ! :D Så när jag kom hem frågade jag pappa jääättesnällt :

- Pappa , kan inte vi övningsköra ikväll ? (a)
Svaret jag fick var :
- Jag har inte betalt min livsförsäkring än !
Jag gav det en chans till :
Jag : - Men vi kan ta peugoten , den är det inte så nog med ändåså ! ;D
Han : - Vad tror du Emma säger då ? ( Hon använder den bilen mest ! )
Jag : - Men det behöver inte hon få reda på ? (a)
Han : - Nahe , och vad tror du hon säger när vi kommer gående hem ? Och bilen är kvar där nere !

Jag gav upp , han vann denna gången men jag kommer vinna nästa gång !
Snacka om att ha låga förväntningar om sin dotter ! haha ;) Jag är van , som tur är ! Om någon som inte tillhör vår släkt hört detta hade h*n trott att pappa tycker att jag är helt värdelös x) haha ;) Skriv ingen dum kommentar ! x) Kan tänka mig att vissa  personer som läser detta ( nämner inga namn ! ) sitter framför datorn och tänkte idiotförklara mig ! men jag kom på er ;) haha ;D Busted ! ;)
Nu frågade han om inte jag kunde sätta på tv : n så han kunde kolla på hockey , så jag antar att övningskörningen får vänta ! :( Det kommer ju fler chanser :D

Nu ska jag öva på engelska glosorna som är tills imorrn . Får se om jag hinner skriva lite på min novell med . blää !

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Förlåt mig Sara, men jag kan inte göra annat än hålla med din far. Haha ;) Det är nog säkrast för oss alla att du håller dig borta från vägen! ;)

hahah ^^ <3

2009-03-23 @ 19:46:48
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

haha nej ! Jag tänkte såhär : har Kicki varit ute på vägarna utan att lyckas köra på ngn så lyckas jag nog med ;D haha ;) ^^ <3

2009-03-23 @ 20:23:54
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha! Du har en poäng där du! ;) <3

2009-03-24 @ 19:36:51
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

haha i know ;) 1 - 0 till mig ! <3

2009-03-24 @ 21:15:45
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0