Tjugosjättenovember2009

Jaa , temadagen idag var väll inte så tråkig som jag först trodde . Först kollade vi på American History X , hade lite diskussioner och värderingsövningar efter det . Sedan var det lunch som stod på schemat som var rätt gott idag faktiskt :) Efter lunchen kollade vi på en 40 minuters film om en man som överlevde förintelsen under andra världskriget , sedan kom han som filmen handlade om och föreläste för oss , rätt intressant :) Efter det var det en till som föreläste , även kallad värstingen . Han berättade om sitt liv och hur han tog sig dit han är idag efter många år med missbruk och misshandel , också ganska intressant :) Dagen avslutades med frågestund med de två föreläsarna .

Efter skolan var jag hos frisören . Blev riktigt nöjd för första gången på länge :) Annars har jag bara pluggat . Kommit en bra bit på min apu - inlämning och nu ska jag snart göra historian tror jag :/ Jag tröstar mig med att det snart är jullov , livet känns så mycket enklare då :)

Här kommer bilder på halsbandet och armbandet jag fick igår :






framsidan . .


och baksidan .


Design : Prinsosessan


Ditt Ord :)
Postat av: pojkvännen

Så det säger du :P

2009-11-29 @ 15:50:01
Postat av: Hanna

Dom var fin, duktig hon.

2009-11-29 @ 16:31:14
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Sebastian : Jaa det säger ja ;)



Hanna : Ja visst är det fina ! :)

2009-11-29 @ 16:45:10
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0