Åk 1

Har nu pratat med min apu -plats , ska vara i åk 1 på Dalstorpsskolan . Kommer bli kanon ! :)

Helgen har varit mysig , precis som vanligt ! :) I fredags var jag som sagt var på tjejkväll - bilder kommer någon gång ;) I lördags var min kära syskon, Andreas och Sebbe och bowla i Ulricehamn . Hur det gick kanske jag berättar en annan dag , annars kan man ju räkna ut att jag INTE vill dela med mig av det ! ;) Så nu vet ni det ! I söndags var la Familia på kalas hos vår kära farbror , trevligt !

En lektion kvar , härligt ! Slutar fyra , mindre härligt ! Slutar fem , ääääännu mindre härligt ! Kicki och Elin sitter och spelar plockepin och Yasse sitter vid datorn , lärorik lektion - javisst ! Nu vill jag hem så jag får städat mitt rum någon gång . Kan ju alltid hoppas på att någon snäll jävel har gjort det till jag kommer hem ;)

Ditt Ord :)
Postat av: sebbe

mysigt var det ;) hoppas du får det bra idag :D

2010-03-03 @ 14:01:11
Postat av: Sara

Det är alltid mysigt !

tack den har varit bra :)

2010-03-03 @ 19:22:15
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0