Min dag :)

Idag har jag som sagt var jobbat mellan 9 - 15 , vilket gick väldigt fort - skönt det ! Dock kan man bli väldigt irriterad på de kunder ( läs; tyskar! ) som kommer in tio min innan vi stänger och handlar för över 3000 spänn !

Sedan jag kom hem har jag pluggat lite och plockat i ordning saker på mitt rum . Medan jag var på jobbet och tjänade pengar var de här hemma flitiga nog och dammsög och våttorkade golven , inklusive mitt rum - bra fördelat där tycker jag allt ! Så nu är nog mitt rum renast i hela väääärlden ;)

Har även blivit sugen på att framkalla fler bilder från extrafilm . Snål som jag är så tänkte jag passa på nu när man får 50 kr rabatt ! :) Jag ser det dock inte som att jag är snål utan smart !

Ska alldeles strax börja med maten , eftersom att mamma fortfarande inte är helt frisk slår vi andra våra kloka huvud ihop och slänger ihop fläskfilé , ris och champinjonsås :) Mums ! Håll tummarna för att det går bättre med såsen idag än vad det gjorde igår !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0