April april

Visst är det härligt att det äntligen är april ? Eller äntligen och äntligen , jag tycker att det har gått ganska fort men längtan efter vår efter flera månader med snö och kyla finns alltid där :)

Jag har i vanlig ordning blivit smålurad . Naturkunskapsläraren försökte lura oss att vi skulle göra ett prov som skolverket hade bestämt att alla skulle göra och att betygen hängde på detta . Malin hajade direkt och därför blev nästan hela klassen aldrig lurade men sedan kom de två lite senare som åkte dit !

Imorgon är det högskoleprovet . Jag känner mig . . ja sådär taggad kan man väll säga ! Eller om jag ska vara riktigt ärlig så känns det åt helv*te ! Menmen , det är ju inget betygsgrundande så det kan ju inte gå mer än dåligt ;) Direkt efter ska jag åka på kalas . Kusinen fyller 10 år på söndag och detta firar vi en dag innan :)

Nä , nu blir det snart indisk kyckling med ris och sedan en kväll framför tv:n ! Bra uppladdning inför morgondagen .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0