Söndag - Påskdagen

Sitter här och försöker skriva på en inlämning vilket går sådär bra . Det underbara vädret gör det svårt att koncentrera sig och jag känner att jag inte har tid att gå ut och sätta mig i en solstol . Jag har ganska mycket saker som jag måste göra innan jag överhuvudtaget kan tänka tanken att gå ut och sola ! Sedan känner jag mig inte helt hundra så därför prioriterar jag att göra något vettigt ! Vi får se hur det ser ut senare idag och hur jag känner mig .

Som jag skrivit i tidigare inlägg jobbade jag till ett igår , därefter tvättade jag först bilen för att sedan städa den invändigt också . Det tog tid , lååång tid faktiskt , men nu är det gjort och jag kan bocka av detta på min "att göra - lista" . Tro det eller ej men jag har faktiskt kunnat bocka av riktigt många saker på min lista ! Det känns härligt :)

Det känns fruktansvärt skönt att vi är lediga imorgon också , det behöver jag . Nu är snart denna ledighet över och som vanligt har den gått alldeles för fort ! Tittade igenom min kalender innan och insåg att det är mindre än två veckor kvar till samhällsrapporten ska in vilket gör mig liiite stressad ! Det är svårt att njuta av sin ledighet när man har mycket att göra och om man nu kan njuta för stunden får man bita i det sura äpplet och göra det senare . Den tanken , att göra det senare , gillar inte jag !

Ska försöka hinna lägga upp lite bilder från besöket hos mormor och morfar senare idag men vi får se hur långt jag kommer innan kvällen är slut ! Hoppas att ni har det mycket bättre än jag idag :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0