Förvirrad höna som tycker att det borde vara fredag

Idag har vi haft temadag och förmiddagen var bättre än vad jag först trott men eftermiddagen var lite väl dryg men det funka :)

Av någon konstig anledning trodde jag att det var onsdag redan i måndags och idag har jag haft lite fredagskänslor - inte av några speciella anledningar utan det känns bara som att man har gått fem dagar i skolan i sträck nu så det räcker ;) En långsam vecka är det i alla fall ! Fredag skulle verkligen inte sitta fel .

I helgen ( börjar prata helgplaner redan idag dels för att jag har så mycket att göra men också för att jag vill att det ska vara fredag idag , haha ! ) har jag fullt upp :) Det är bra och veta vad man ska göra på helgen även fast en lugn stund inte är fel heller . Men just denna helgen ska jag göra så mycket så jag inte vet när jag ska hinna allt . Nä riktigt så illa är det inte . . . Jag ska bl.a. måla om en pall ( före- och efter bilder kommer ! ) , tvätta bilen om vädret tillåter , jobba och lite andra små saker som man inte har lust för att göra men som ändå måste göras som att sätta in viktiga papper i pärmen ( det är inte så många papper som det låter som ! )  , göra i ordning i mina klädlådor och städa upp på mitt rum :) Som det ser ut nu är det inte mycket plugg som står på schemat och det känns underbart ! :)

Här kommer bilderna som jag tog förra veckan :












Avslutar med en bild på mig för ovanlighetens skull !


Ditt Ord :)
Postat av: Anonym

Fina bilder! : D

2011-02-02 @ 18:26:22
URL: http://spofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0