Helg

Helgen är här och jag hoppas och tror att den kommer bli hur bra som helst . Ikväll ska vi på kalas hos farmor och farfar för att farfar fyller år idag . Grattis farfar ! Vad morgondagen har att erbjuda kan jag tyvärr inte avslöja än . Söndagen spenderas i Borås med syrran . Vad som händer imorgon får jag be att återkomma med , hihi :) Kameran följer såklart med hela helgen så förhoppningsvis har jag en hel del bilder att bjuda på någon dag framöver . 

Jo det var en sak till , jag blev färdig med garderobsprojektet igår med . Det känns faktiskt riktigt bra . Aldrig ska jag ta på mig att göra något så stort igen ! Haha , nää riktigt så illa var det inte men jag kan säga att jag är nöjd över resultatet . Nu finns det till och med hyllor som står tomma där innan och man kan se stora delar av golvet (för er som inte vet hur det såg ut kan jag säga att det var huuuur mycket skit , ja inte ordagrant då ( ! ) , som helst som var slängt huller om buller byggt likt ett berg . Golvet såg man inte dels för att bråten men också för att det var rätt skitigt där inne ! ) Samtidigt som jag rensade den garderoben hittade jag både det ena och det andra som inte ska nämnas här . Nu hoppas jag att jag slipper städa den garderoben på bra länge !

Sist men absolut inte minst slänger jag in en bild på katten . Han är villig att ställa upp som fotomodell ( fast bara om han inte är med på att jag tar kort eller om han sover ) Sjysst grabb det där !



Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0