Helg igen

Hur knasigt det än låter började min helg redan vid 10.30 idag , vilket jag inte har något emot . De närmsta dagarna är än så länge ganska oplanerade . Känner mig inte fullt 100 % frisk så jag ska satsa på att ta det ganska lugnt dessa dagar så jag kan bli av med denna envetna förkyldning någon gång ! Förhoppningsvis får jag lite plugg gjort också , även fast vi inte har överdrivet mycket för tillfället . Det kommer och går i perioder så det är lika bra att förbereda sig .

Jag hoppas på fint väder så jag kan lapa i mig sol , har hört att det ska vara bra för själen :)

Ditt Ord :)
Postat av: L

Krya på dig, lycka till och sånt där! :)

2012-03-07 @ 00:02:34
URL: http://maycontainrubbish.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0