Årets julkalender - Mysteriet på Greveholm 2

Årets julkalender är , som ni säkert redan vet , Mysteriet på Greveholm 2 . Familjen Olsson som vi lärde känna i den första delen av Mysteriet på Greveholm är nu vuxna allihopa och har flyttat ut från slottet . Däremot bor de två spökena Jean och Staffan kvar . I år kommer vi få följa den nya familjen som består av två vuxna och två barn . Familjen börjar göra sig hemmastadda och spökena välkomnar den nya familjen . Men det ingen av dem vet är att familjens närvaro kommer att påverka krafter ingen av dem känner till , krafter som går långt tillbaka i historien .

Jag ser fram emot årets julkalender . Förra året tyckte jag det var jättebra och jag hoppas att jag inte blir besviken i år igen . Det är samma personer som har skrivit manuset till Mysteriet på Greveholm 2 som till den första delen av Mystieriet på Greveholm , som sändes 1996 . Jag hoppas och tror att årets julkalender kommer vara minst lika bra som förra årets men det ska till mycket om det ska slå den första delen om Greveholms slott ! Jag ska dock ge det en chans och jag kan inte annat än säga att jag faktiskt längtar lite till första december :)


Bilden är lånad från google .

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Jag längtar också! :)

Svar: Weeehooo :)
S . Rosell .

2012-10-26 @ 18:41:20
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0