Falkenberg över dagen

Åh igår hade jag en sån underbar dag ! Åkte ner till Olofsbo för att besöka de jag sällan träffar på hemmaplan . Anlände till Falkenberg vid 11.30 . Ganska direkt gick vi till havet och fiskade krabbor . Vi fick en hel del som vi släppte i när vi skulle gå tillbaka mot campingen . Hem för att få lite mat i magen och sedan begav jag mig till S och henne dotter . Var där i ca 2 timmar innan jag tog mig ner till havet för att fota . Åkte tillbaka till campingen igen och satte mig i en solstol och njöt och prata massa skit . När grillen tändes gick jag och duscha (kände sig inte helt fräsch efter en dag i solen) och kom tillbaka strax innan maten serverades . När magarna var mätta tog jag med mig barnen och åkte ner till stranden igen för att kolla på solnedgången . En mysig stund där många kort togs . När vi kände oss nöjda vid stranden begav vi oss till campingen igen och mumsade i oss glass . Vid elva tackade jag för mig och tog vita faran hemåt mot Dalstorp igen . Gårdagen var så mysig och vi hade så tur med vädret . Det var molnigt när jag var på väg ner till Falkenberg med det klarnade upp ganska fort och sedan var det klarblå himmel resten av dagen . Jag blev så bortskämd hela dagen och kunde bara vara , utan en massa måsten . En underbar dag vid kusten helt enkelt som jag gärna gör om ! 


Två instagrambilder (@rosellsara) . Fler bilder kommer när tiden och orken finns !
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0