28 december

Julen är över för denna gång. Det har varit intensiva, men mysiga, dagar tillsammans med släkt och vänner. Nu är det bara tre hela dagar kvar på detta år, och sedan lägger vi 2015 bakom oss också. Det må låta klyschigt, men tiden går alldeles för fort. Är ledig idag, men jobbar imorgon och på onsdag, sen är jag ledig till den 7:e. Alltid skönt med lite ledigt 🙂 sen är det full fart mot våren!

Igår föll den första snön, men idag är det plusgrader och det lär väll försvinna lika snabbt som den kom. Snö i några veckor tycker jag inte är för mycket begärt. Bättre att det vita pudret kommer nu, än i mars eller april. 

Imorgon är det ett år sedan vi fick nycklarna till lägenheten, ytterligare ett bevis på att tiden går fort. Tänk vad mycket som hänt! Renovering, bilköp och mitt livs första riktiga semester är några exempel ✌

God fortsättning önskar jag er! ✨








Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0