Inspirationskväll/Pysselkväll

Precis hemkommen från en inspirationskväll. Ett uppdukat bord med dekorationer och naturmaterial i alla dess former är drömmen för oss pysselmänniskor. Vi började med mat: hemmagjord soppa och bröd i olika former. Efter lite tips och idéer fick vi gå lös bland allt material och det var inte lätt att bestämma sig kan jag säga! När vi behövde paus fanns en myshörna med glögg, frukt, kaffe, te, godis och nötter. Och när man kände sig nöjd begav man sig hemåt. En urmysigt kväll med kollegorna helt enkelt ✨  Resultatet av pysslandet ser ni nedan.
 
 

Ditt Ord :)
Postat av: Emma

Vilken mysig grej att göra med kollegor, vänner, släkt eller annat folk. =) Ps, det var nån som ville bli mer aktiv här. Jag tror hon lyckats nu, med tre inlägg på kort tid. ;)

Svar: Ja, väldigt mysigt! Hehe jag gör så gott jag kan ☺️
S . Rosell .

2015-12-11 @ 17:07:31
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0