Sista fredagen i oktober

Fredag igen. Vi sitter i soffan och tittar på tv. Veckan har gått fort och på söndag är vi redan inne i november, en av de tråkigare månaderna om ni frågar mig, men det säger säkert bara swish och snart är det äntligen december med födelsedag och allt som hör julen till 😊
 
Tyvärr hittade vi inget till balkongen i Borås förra helgen, men det ordnade vi till efter ett besök på Granngården i veckan. En trälåda står nu så fint på balkongen tillsammans med ljung, en och ljuslyktan vi köpte på PåPall för någon vecka sedan.
 
Mitt julsug fortsätter och jag har därför precis klickat hem den här ljusstaken som jag suktat efter ett tag. Finns både på Ellos och Halèns. Mässing är egentligen inte 'my cup of tea' men tror det kan bli ganska fint ändå, oavsett var den placeras här hemma. 
 
 
Trevlig helg!
 
 
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0