Tiger

Den nya telefonen är äntligen här! Skriver ifrån den nu och det funkar ju finfint 😉

Helgen är på ingång. Det säger bara swish, och sen är arbetsveckan gjord. Trots att jag haft ovanligt långa dagar på jobbet denna vecka har den gått relativt fort. Jag har åkt på en förkylning (igen) så därför passar kvällens lugna planer i soffan mig ganska fint. Slutade tidigt idag men slocknade i soffan när jag kom hem och vaknade 1,5 timme senare. Det var den eftermiddagen det, men det var uppenbarligen välbehövligt! 

Helgens planer är ännu inte bestämda, men eventuellt blir det en sväng till Dalstorp imorgon för att bland annat hälsa på farmor och farfar. 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 Pälsbollen på bilden ovan får jag förhoppningsvis gosa med imorgon! 

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Jag är också nöjd med min telefon.😍 Hälsa farmor och dagar och ge Tiger en kram från mig.❤️ Puss😘

Svar: 👍 Gosade med Tiger från dig också 😉 Puss 😘
S . Rosell .

2016-05-21 @ 09:14:21
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Emma Rosell

Farfar skulle det ju stå.😃 Inte dagar...

2016-05-21 @ 09:15:15
URL: http://emmarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0