Dagarna mellan jul och nyår

Julen är över för detta år och det har varit lika mysigt som alltid. Fick många fina grejer, vilket måste betyda att jag varit rätt snäll i år!

Gårdagens planer till mormor och morfar fick jag snällt ställa in. Natten till juldagen drog jag på mig en rejäl förkylning. Den sitter fortfarande i, men går ändå åt rätt håll. Mormor och morfar kan jag åka till när jag känner mig bättre! Jag är tacksam för att det inte är magsjuka i alla fall, det gäller ju att se det positiva.

Hade tagit semester idag, så dagen har varit väldigt lugn och jag tror att den kommer att fortsätta i den andan. Imorgon och på torsdag vankas det jobb innan jag är lite ledig igen. Syrran var förbi med lite grejer innan, bland annat julklapp från mormor och morfar och nässpray till mig. Vi slängde ihop lite käk innan hon begav sig hemåt igen.
 
Nu ska jag gå ut och kolla hur min lilla bil mår. Den har en förmåga att bli lite ringrostig när den har stått i några dagar. Det är inte roligt att stå där med en halvkrasslig bil på morgonen när man har bråttom till jobbet. Får väll kolla oljenivån och kylarvätskan så att allt är okej på den fronten.
 
Årets julgran hemma hos mor och far.

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0