Leave a little sparkle wherever you go

Fixar och donar lite här hemma när jag får tid över. Är inte helt nöjd överallt i lägenheten än, men har lite tankar och idéer som förhoppningsvis blir verklighet en vacker dag. Trots att inte våren är här än har jag ett enormt sug att förnya och förändra. Därför ska försöka bli bättre på att komma iväg på loppis. När prislappen är hög kommer den småländska genen fram i mig, att fynda många saker för lite pengar är det allra bästa! Jag har dessutom fått tips på olika loppisar i närheten som ska få sig ett besök innan sommaren 🙂 För att få en liten förändring här hemma var syrran och jag i Borås i söndags och köpte två nya gröna växter (en av de syns i bakgrunden på bilden nedan).

Det jag egentligen ville få fram med det här inlägget var att mina nya ljuslyktor som jag fick när jag fyllde år har fått en plats på soffbordet. De lyser sååå fint! Och som ni vet är jag svag för ordspråk så dessa är typiska Sara-lyktor. Även den som blomman står i är en ljuslykta men jag valde att sätta en mini-murgröna i den istället. Det återstår att se om de får vara kvar på soffbordet eller inte.



Ha en mysig helg! 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0